MINISTRY OF BEAUTY – HAARPRODUCTEN

We kennen allemaal de succesverhalen van de viral video’s. Als 1 foto meer zegt dan 1.000 woorden, dan zegt een video per minuut misschien wel meer dan 1,8 miljoen woorden. Onlangs volgde Ministry of Beauty (een grote speler in de professionele haarverzorgings- en cosmetica branche) bij ons een videotraining ‘Hoe maak je een video met je iPhone!’.

In de kappersbranche wil je een professionele video soms ook zelf kunnen maken, zodat de boodschap helder en animerend wordt overgebracht. Met de minimale middelen en inspanning, hebben wij de medewerkers van Ministry of Beauty geleerd hoe jij een mooi video kan maken met je iPhone!


SANS SOUCIS – BEAUTY 

Om Sans Soucis onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep ondersteunt The Brand Agency het Duitse Beautymerk Sans Soucis op het gebied van Customer Journey, Vormgeving Website, Corporate Identity, Social Media, Facebook Advertising en Verkoop gericht op zowel de B-to-B en de consumenten markt.


LADIVAL – BEAUTY ZONNEBRAND
Ladival is een begrip voor mensen met een gevoelige huid, en als het aan ons ligt gaat de zonnebrandcrème ook naam maken onder kinderen. Want door goed te smeren, kunnen ze onbezorgd langer buitenspelen.

Brom, Brul en 1.000 lespakketten
Om Ladival te introduceren bij de jongste doelgroep, bedacht The Brand Agency i.s.m. Pracht PR een prachtig nieuw concept, waarbij  twee zonnige karakters Brom & Brul smeren en spelen samen – en door goedgevulde lespakketten op duizend scholen te bezorgen, nodigen we de leerlingen uit om hetzelfde te doen. Met probeerflacons, een stappenplanposter, flyers en meer overtuigen we kinderen en hun ouders spelenderwijs van het belang van goed smeren. Docenten kunnen hun eigen pakket online samenstellen en weten de actiewebsite te vinden voor aanvullende (les)materialen.

Samen Smeren wordt ondersteund door het KWF.
Voor elke verkochte flacon doneert Ladival € 1,- aan dit goede doel.


BEATE USHE – CHRISTINE LE DUC – CONCEPT & PR 

WIE IS DE MEEST VERLEIDELIJKE MAN VAN NEDERLAND & VLAANDEREN

Christine le Duc Nederland en PABO België is op zoek naar de meest verleidelijke man van Nederland en Vlaanderen (powered by Christine le Duc & Pabo).  Een crossmediale media campagne om op zoek te gaan naar de meest verleidelijke man van Nederland en België.


BEATE USHE – PABO – INFLUENCER CAMPAGNE
Pabo is dé online shop voor lingerie, mode en toys en behoort tot één van de A-brands op dit gebied. Een klant waar we onlangs een mooie succesvolle Influencer Campagne mee hebben afgerond. Pabo lanceerde onlangs haar feestdagen collectie. Wij selecteerden een aantal online influencers/bloggers die deze vernieuwde uitstraling van Pabo prachtig online konden vertellen. Met als resultaat dat we een succesvolle campagne hebben afgerond bij meer dan tien well-known influencers.


AWARD-WINNING TOPKAPPER KOFFIJBERG – BEAUTY 
Kapsalon Koffijberg is al meer dan 40 jaar een autoriteit op het gebied van haarkleuringen en kniptechnieken. Kimm Koffijberg behoort tot één van de topkappers in Nederland. Naast eigenaar van kapsalon Koffijberg is Kimm ook Global Color Director voor Keune Haircosmetics. Zij is daar verantwoordelijk voor alle educatie op het gebied van haarkleuring, geeft (inter)nationale shows en masterclasses en ontwikkelt de creatieve kleurconcepten voor de nieuwste trendcollecties van Keune.

Eigenaren van kapsalons uit heel Nederland laten hun medewerkers trainen door Kimm. Natuurlijk super trots dat wij deze klant ondersteunen bij PR, Strategie, Social Media, Schrijven van blogs/artikelen, Social Media Workshop en het creëren van fantastische content, neem alvast een kijkje op de website www.koffijberg.nl.

koffijberg


YOUR LIFE SPORTSCLUB – LIFESTYLE
Your Life de high-end sportsclub in Voorschoten is een full-managed klant waarbij een compleet scala aan diensten maandelijks worden vervuld. Influencer Marketing, PR, het schrijven van blogs/artikelen, social media ondersteuning voor Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn.

yourlife